قیمت محصولات MVM کاهش نیافت؟
 

 علیرغم تاکید مقامات مسوول در سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، نه تنها قیمتهای رسمی محصولات mvm کاهش نیافته است بلکه قیمت‌های بازار این خودروها نیز افزایش نشان می‌دهد.

حدود 20 روز پیش سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان قیمت جدید محصولات mvm را اعلام کرد.

رشد قیمت این محصولات در حدی بود که مدیرکل دفتر نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در گفت‌وگویی تاکید کرد که شرکت مدیران خودرو موظف است ظرف یکی دو هفته آینده قیمت‌های رسمی محصولات خود را کاهش دهد.

شهرام میرآخورلو در این زمینه در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه قیمت تعیین شده برای محصولات mvm بعضا بالاتر از قیمت‌های بازار بوده است، اظهار کرده بود: زمانیکه قیمت بازار آزاد خودروی x33 mvm معادل 65 میلیون تومان بود با پنج درصد پایین‌تر قیمت تجاری آن 63 میلیون تومان تعیین شد. البته این خودروساز الزاما باید ظرف یکی دو هفته آینده قیمت‌های تجاری محصولات خود به قیمت‌های محاسباتی نزدیک کند. به عنوان مثال قیمت x33 باید به 55 میلیون تومان برسد.

در این شرایط علیرغم گذشت موعد ذکر شده از سوی این مقام مسوول، قیمت‌های تجاری محصولات mvm هیچگونه کاهشی نداشته است. علاوه بر آن قیمت‌های بازار این محصولات نیز نسبت به دو هفته پیش رشد نشان می‌دهد به‌گونه‌ای که اگرچه قیمت رسمی خودروی x33 mvm معادل 63 میلیون تومان تعیین شده است اما نمایندگی‌های فروش این شرکت قیمت‌های مختلفی همچون 67، 68 و حتی 69 میلیون تومان را برای عرضه این محصول عنوان می‌کنند.

در این شرایط مشخص نیست که چرا وعده مقامات مسوول در زمینه الزام شرکت مدیران خودرو برای کاهش قیمت رسمی محصولات خود هنوز تحقق نیافته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 200
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 742
بازدید ماه : 12929
بازدید کل : 462643
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2